Objavljeno

Nakon sprovedenog istraživanja putem anketa, istraživači su dobili neočekivani rezultat – prodavnice sa boljim poslovnim rezultatima imaju neljubaznije prodavce. Kako je ovaj nalaz bio u suprotnosti sa očekivanjima (i zdravim razumom, možemo reći), istraživači su rešili da sprovedu dodatne analize u prodavnicama putem posmatranja prodavaca na radnom mestu… i misterija je razrešena. Istraživači su došli do zaključka da prodavci u objektima koji slabije posluju imaju dovoljno vremena da se posvete svakom kupcu, saslušaju, daju po neki savet i sl. S druge strane, u prodavnicama sa većim obimom posla prodavci nemaju dovoljno vremena za svakog kupca, već su skoncentrisani da pruže što bržu i efikasniju uslugu, kako bi kupcima skratili vreme čekanja. Dakle, što je više posla, to je manje vremena za ćaskanje.

Zaključak koji su istraživači izvukli je da prodavcima treba ponuditi obuku sa naglaskom na efikasnije usluživanje kupaca. Naravno, upućivanje prodavaca na „Obuku iz neljubaznosti“ ne dolazi u obzir… Mada se to s početka činilo kao dobra ideja…
Tim centar u svojoj ponudi ima širok spektar istraživačkih usluga u domenu ljudskih resursa. Teme koje mogu biti pokrivene su veoma raznovrsne:
• zadovoljstvo poslom
• motivacija zaposlenih
• stilovi i efikasnost rukovođenja
timski rad i efikasnost pojedinih sektora
• preopterećenost poslom i sl.
Misija našeg tima je da svojim klijentima obezbedi najpreciznije informacije na osnovu kojih se mogu doneti strateške odluke, pri čemu svakom klijentu pristupamo individualno. Na osnovu istraživanja moguće je unaprediti upravljanje ljudskim potencijalimai, putem zadovoljstva zaposlenih, podići efikasnost i produktivnost cele kompanije.

Napišite komentar

Vaša adresa e-pošte neće biti objavljena. Neophodna polja su označena *

Ovaj sajt koristi Akismet da bi sprečio spam.- Saznajte kako se podaci iz Vaših komentara obrađuju.