Program psihološke podrške
PPP predstavlja pružanje strukturisane psihološke podrške zaposlenima, sa ciljem unapređivanja nijhovog blagostanja i organizacijskog zdravlja. Istovremeno, program ima i proaktivni karakter jer je fokusiran na prevenciju stresa i promociju konstruktivnih životnih stilova. Namenjen je kompanijama koje brigu o svojim zaposlenima shvataju kao važan aspekt poslovanja. Program podrazumeva pružanje ekspertske podrške u različitim životnim domenima, poput emocionalnih problema, porodičnih problema, stresa, raznih životnih kriza i sl.
Učešće u programu psihološke podrške za zaposlene je na dobrovoljnoj osnovi. Svi razgovori sa zaposlenim su poverljivi i bez saglasnosti zaposlenog nije dozvoljeno deliti sadržaj razgovora. Izuzetak su samo situacije u kojima je ugrožena bezbednost osoba ili kompanije.
Benefiti koje kompanija dobija ovim programom:
- 95% korisnika je zadovoljno uslugom PPP-a
- 57% slučajeva pokazalo povećanje produktivnosti nakon korišćenja PPP-a
- Zdravstveni apsentizam je kod korisnika PPP-a manji za oko 50%
- Employer branding
- ROI: za svaki investiran € vraća se od 2-10€
SADRŽAJ PROGRAMA
Online „kick-off“ predavanje
Iskustvo nam govori da je neophodno prvo izgraditi poverenje među zaposlenima i detaljno im predstaviti uslugu. Stoga je prvi korak uvodni webinar na temu mentalnog zdravlja, tokom kog predstavljamo program i koristi koje zaposleni mogu imati od njega.
Online individualno savetovanje
Psihološko savetovanje predstavlja ključnu uslugu u PPP-u. Zbog epidemiološke situacije, savetovanje se održava isključivo putem aplikacija za video komunikacije (MS Teams, Zoom i sl.). Trajanje susreta je 60 min.
Edukativni tekstovi
Dogovorenom dinamikom možemo da plasiramo tekstove na teme koje su obuhvaćene programom. Njihov cilj je, s jedne strane edukacija zaposlenih, a sa druge motivacija za korišćenje programa. Teme tekstova se usaglašavaju u dogovoru sa klijentom.
Telefonska podrška
Zaposleni imaju na raspolaganju i savetnika iz TIM Centra za hitno telefonsko savetovanje od 15-ak minuta u slučaju kriznih situacija.
Pitaj psihologa
Putem Viber chat linije korisnici PPP-a mogu da postave pitanje našim savetnicima, ukoliko nemaju vremena, niti mogućnosti za telefonski poziv. Mogu da dobiju odgovore na neka važna pitanja, dileme ili poteškoće sa kojima se susreću.
Intervencije u krizi
U slučaju traumatskih situacija (poput povreda na radu, pljački i sl.) naš tim stručnjaka dolazi na mesto događaja (ako je to u skladu sa merama zaštite od COVID-a) i pruža psihološku podršku u vidu intervencija u krizi. Ove intervencije mogu da se sprovedu i online.
Joga
U okviru ugovorene usluge moguće je organizovati jedan ili više časova joge nedeljno u trajanju od 60 minuta. Zbog epidemiološke situacije, časovi joge sada se održavaju isključivo putem aplikacija za video komunikacije (Zoom, MS Teams i sl.).
Webinari i online događaji
Pokrivamo razne teme u okviru mentalnog zdravlja i prilagođavamo ih trenutnoj situaciji i izazovima. Nudimo webinare i online radionice na različite teme iz domena wellness/fitness/quality of life.
HR podrška
Naš PPP je programiran tako da ne predstavlja gotovo nikakvo opterećenje za HR. Ipak, ako zatreba bilo kakva pomoć ili podrška tokom programa – tu smo, nemojte se ustručavati da nas kontaktirate.
*Ovo su opcije koje preporučujemo. Nije obavezno uključivanje svih aktivnosti, već pravimo Tailor-made rešenje za svakog klijenta. Sve usluge su prilagođene trenutnoj epidemiološkoj situaciji.
NAŠI KLIJENTI ZA PROGRAM PSIHOLOŠKE PODRŠKE
Zainteresovani za ovu uslugu? Slobodno nam pišite!
Konsultujte nas