Komunikacija
Najveći deo života provedemo komunicirajući (verbalno, neverbalno, usmeno, pismeno), što nas čini nekom vrstom eksperta u ovoj veštini, zar ne? Ipak, često to činimo na način koji nije adekvatan i konstruktivan, što nam stvara probleme kako na poslu tako i privatno. S obzirom na to, važno je znati da se konstruktivna komunikacija vežba i da je moguće raditi na unapređenju komunikacijskih veština kako bi se postigla direktna, jasna i dvosmerna komunikacija.
Komunikacija je tema sa kojom se najčešće srećemo, zato što se različiti problemi u funkcionisanju kompanija uočavaju kroz nekonstruktivnu komunikaciju. Iz tog razloga, rad na komunikaciji je odlična polazna osnova i uvod u druge organizacijske promene.
Ono što je najvažnije je da mi nemamo jedan “Trening komunikacije”. Svaka kompanija ima potrebu za unapređenjem određenog aspekta ove kompleksne veštine, tako da svaki naš trening krojimo zajedno sa klijentom, od tema koje pokrivaju ovu oblast.
Kao i kod drugih soft-skills treninga, dinamiku rada prilagođavamo konkretnoj situaciji. To mogu biti jednodnevni ili poludnevni treninzi, ali i kontinuirani programi (više kratkih susreta u dužem periodu).
Teme od kojih je moguće skrojiti trening:
- Konstruktivna komunikacija – asertivnost
- Pregovaranje
- Rešavanje konflikata
- Feedback
- Različiti tipovi sagovornika – prilagođavanje komunikacijskog stila
- Teški sagovornici
- Empatija i aktivno slušanje
- Neverbalna komunikacija
- Komunikacija sa uticajem
- Prezentacijske veštine
Zainteresovani za ovu uslugu? Slobodno nam pišite!
Konsultujte nas